• 26-08-2019, 17:33:54
    #1
    merhaba hp marka bir rack server'im var özellikleri aşağidaki gibidir bu server'i normal bilgisayar gibi kullanılsa bir sorun yaratabilir mi ? performans alınabilir mi aynı zamanda

  • 26-08-2019, 17:34:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Neden alınamasın ? , gayet iyi alınır fakat Ekran kartı olmadığı için oyun oynamayassınız. Fakat diğer tüm işlemlerde hızlı olucaktır. Server sonuçta işlemcisi öyle client işlemcisi değil
  • 26-08-2019, 17:40:34
    #3
    anladığım kadarıyla evde masa üstü şeklnde kullanacaksınız.
    Çok sesli çalışıyor bu aletler çok rahatsız eder.
    Ekran kartı olmadığı için grafik çözümlerinde etkili olmaz.
  • 26-08-2019, 17:49:04
    #4
    evet çok sesli çaliştikları doğru :-D ama o sesde insana ninni gibi geliyor yada bana öyle geliyor peki ekran kartı evet cogu cihazlarda olmayabiliyor ama ekran kartlı sunucular oldugunu duymuştum cihaza ekran kartı alınıp takılabilri mi ? aslında ekran kartı oyun için v.s değil photoshop v.b işlemler için gerekli olurmu
  • 26-08-2019, 18:02:06
    #5
    Bunlara ekran kartı takılmıyor mu?