• 25-08-2019, 21:32:34
    #1
    Bugün gidip kimliğini çıkarttım oğlumun. Vatana millete hayırlı olsun.
    Konu kapanmıştır.
  • 25-08-2019, 21:33:18
    #2
    İsim koymak isteyen yapsın bi çocuk koysun, siz de kendi çocuğunuza istediğiniz ismi koyun, konu kapansın.
  • 25-08-2019, 21:33:49
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    istenilen isim nedir.
  • 25-08-2019, 21:34:08
    #4
    Sen soyadını veriyorsun isminide eşin versin olay kapansın
  • 25-08-2019, 21:34:48
    #5
    Adını ne koymayı düşünüyorsunuz ki? Seçenekler nedir?
  • 25-08-2019, 21:34:55
    #6
    Çocuğun ilerde işini zorlaştırmasın da, ismi de kendisi de hayırlı olsun. İlerisini düşünüp çocuğa zorluk çıkartır mı diye düşünün, bunu es geçmeyin milletin istediği olacak diye.
  • 25-08-2019, 21:35:12
    #7
    enderun69 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istenilen isim nedir.
    Biz Kerem Koymak istiyoruz. ama teklifler arasında,
    Hüdai ( eşimin babasının adı)
    Halil ( eşimin dedesinin adı)
  • 25-08-2019, 21:35:33
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi babam dahi eşimin babasının adı için ısrar ediyor ( oğlu yok diye )Çok ta önemli değil ısrarları ama yine de ikna olabilir miyim diye yazmak istedim. Sizce ?
    hocam sizin babanızın nasıl oğlu yok
  • 25-08-2019, 21:35:44
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Çok Önemli Anne rızası yolunda ilerleyin ana rızası çok önemli, olumsuz anlamlı isimleden kaçının Çilem , Özlem, gibi Kaya Efe Emir gibi isimlerdende kaçının isim çok önemli , Yada şölye yapın Annenizin ismi Müzeyyendir Müzeyyen Sena vererek gidin yada İsmail Kerem gibi verin gidin o şekilde her ailede olur bu hemen hemen