Merhaba arkadaşlar davetiye adedim olmadığı için davetiye gönderemiyorum,
bir kişilik davetiye gönderme şansı olan var mı ?
R10 Davetiye İstiyorum
4
●421
- 23-08-2019, 09:23:59Buradan davetiye talep edebilir arkadaşınız.sedat_gul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yönetim uygun bulursa davetiye gönderiyor zaten.