• 23-08-2019, 09:14:06
    #1
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    Merhaba arkadaşlar davetiye adedim olmadığı için davetiye gönderemiyorum,
    bir kişilik davetiye gönderme şansı olan var mı ?
  • 23-08-2019, 09:18:47
    #2
    Yasak hocam davetiye istemek
  • 23-08-2019, 09:22:28
    #3
    kendime değil, arkadaşıma istiyorum, foruma katılmak istiyor ( başka türlü nasıl olacak bu konuda bir bilgin yok doğrusu )
  • 23-08-2019, 09:23:59
    #4
    sedat_gul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendime değil, arkadaşıma istiyorum, foruma katılmak istiyor ( başka türlü nasıl olacak bu konuda bir bilgin yok doğrusu )
    Buradan davetiye talep edebilir arkadaşınız.
    Yönetim uygun bulursa davetiye gönderiyor zaten.
  • 23-08-2019, 09:51:37
    #5
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buradan davetiye talep edebilir arkadaşınız.
    Yönetim uygun bulursa davetiye gönderiyor zaten.
    Teşekkürler