• 21-08-2019, 21:40:32
    #10
    staticiation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gidin a101 den alın.
    4k alıyorsunuz, izleyecek kanal yok, smart alıyorsunuz kullanmıyorsunuz
    Haklısınız ama smartı kullanırım ya o kadar da değil. Bir de görüntü kalitesi çok farkediyor
  • 21-08-2019, 22:34:21
    #11
    Samsung kullaniyorum yillardir.cok memnunum.hd ve led ozellikli isinizi gorur



    staticiation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gidin a101 den alın.
    4k alıyorsunuz, izleyecek kanal yok, smart alıyorsunuz kullanmıyorsunuz
    Uydu alici almalisiniz kanal icin
  • 21-08-2019, 22:49:38
    #12
    Lg kullanıyorum çok memnunum tek dezavantajı kanal silme yok. Yeni modellerden https://www.hepsiburada.com/lg-43uk6...burada#reviews öneririm. Yorumları bi inceleyin ona göre karar verirsiniz.
  • 21-08-2019, 23:24:42
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    LG yada Samsung
  • 22-08-2019, 00:59:55
    #14
    LG üzerine tanımam 😊
  • 22-08-2019, 09:18:10
    #16
    Kategori Moderatörü
    Philips almayın da, özellikle ambilight çok cezbedici ancak TR servisleri berbat ötesi. Umursamaz, hemen yeni cihaz satalım, arızayla uğraşmayalım düşüncesindeler.
    Tamire ikna etmeyi başarırsanız; yedek parça yurt dışından geldiği için ürünün kendisinden daha pahalı bir tamir bedeliyle karşılaşabilirsiniz.
  • 22-08-2019, 10:36:57
    #17
    naptınız hcam ya 😂 3k civarı dedim bu çok pahalı ama qled lere bayılıyorum o ayrı
  • 22-08-2019, 10:45:32
    #18
    Samsung lg vestel

    Dandik marka almayın pişman olursunuz elektronikçiyim