• 20-08-2019, 17:51:55
    #1
    @fatihercan28; hocamın açtığı burada ki konuya yetişip bende bir adet bu üründen sipariş verdim ;

    Sizce gelecek mi? Neler olacak?
    Bir çok kişi gelmez diyor ama bekliyoruz
    *Biraz araştırdım daha önce de böyle bir şey olmuş doğru mu?
  • 20-08-2019, 17:53:01
    #2
    Gelmez ise tüketici haklarına başvurun, ya gönderecekler ya da ürünün piyasa değerini verecekler.
  • 20-08-2019, 17:53:16
    #3
    Bence mağazanın xml hatası. Gönderimi yapmaz. Eptt paranı iade eder ama 1 hafta paran havada dolaşır
  • 20-08-2019, 17:57:21
    #4
    Geleceğini sanmıyorum hocam muhtemelen veri girişinde hata olmuştur
  • 20-08-2019, 17:58:28
    #5
    Seytaninasasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelmez ise tüketici haklarına başvurun, ya gönderecekler ya da ürünün piyasa değerini verecekler.
    Diyelim ki satıcı sizsiniz yanlışlıkla hata yaptınız 600 lira zararınız olacaktır. El insaf insanlık hali hata olur illa ki.
    Abartmaya gerek yok zaten yollarlarsa yollarlar ama iptal ederlerse bir şey yapmaya gerek yok bence.
  • 20-08-2019, 18:03:08
    #6
    Siteye üye olurken kabul ettiğiniz sözleşmelerde büyük ihtimalle bu konuya değinilmiştir. Tüketici hakem heyetine gitseniz bile karar olumsuz çıkacaktır.

    Sonuç olarak: Paranızı iade alırsınız.
  • 20-08-2019, 18:05:18
    #7
    çalışıyordum yetişemedim daha fazlasına
  • 20-08-2019, 18:06:08
    #8
    6098 sayılı borçlar kanuna bakmakta fayda var.
  • 20-08-2019, 18:08:42
    #9
    Seytaninasasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelmez ise tüketici haklarına başvurun, ya gönderecekler ya da ürünün piyasa değerini verecekler.


    Öyle bir şey yok şeytan kardeş. Hürafe bu dediğin mevzular.