Gelmez ise tüketici haklarına başvurun, ya gönderecekler ya da ürünün piyasa değerini verecekler.
Diyelim ki satıcı sizsiniz yanlışlıkla hata yaptınız 600 lira zararınız olacaktır. El insaf insanlık hali hata olur illa ki.
Abartmaya gerek yok zaten yollarlarsa yollarlar ama iptal ederlerse bir şey yapmaya gerek yok bence.
Siteye üye olurken kabul ettiğiniz sözleşmelerde büyük ihtimalle bu konuya değinilmiştir. Tüketici hakem heyetine gitseniz bile karar olumsuz çıkacaktır.