Hocam kpssden 3 kere 85 üstü alan biri olarak yazıyorum tavsiyem öncelikle konuları en az iki farklı kaynaktan bitirmek konuları bol miktarda soru ile desteklemenin lazım ama en önemlisi deneme sınavları bence konuları sınava en az 5 6 ay kala bitirip sürekli deneme sınavı çözmenizi tavsiye ederim deneme sınavlarındaki sorular soru bankalarına göre daha kaliteli oluyor ayrıca hangi konu ile ilgili soru çözdüğünüzü bilmediğiniz için konuları birbirine karıştırıyorsanız bu durumu ortaya çıkarıyor. Birde bana sınavı kazandıran bir tekniğin vardı kendime excelde bir tablo hazırladım sınav konularını tabloya ekledim denemede hangi konuda kaç yanlış yaptıysam tabloya yazdım. Sonrasında tabloyu inceleyerek hangi konularda düzenli olarak yanlış yaptığımı çıkardım. O konulara daha detaylı bir şekilde çalıştım. Çok faydasını gördüm ama dediğim gibi yüksek bir puan hedefliyorsanız konuları tam olarak bitirerek en az 100 tane kaliteli deneme sınavı çözmemiz lazım