• 17-08-2019, 18:50:35
    #10
    Mesaj kapasitesi değiştirildi. O yüzden mesaj sınırı sonlarda olan herkes bu sorunu yaşıyabilir.
  • 17-08-2019, 18:50:45
    #11
    🏆 SMS ONAY YAZILIMI
    Merhabalar Sanırım @FastPHP; Hocamız Acıklama yapar konu hakkında
    Saygılar.
  • 17-08-2019, 19:04:26
    #12
    Developer
    Merhaba @gkdmrx;,
    Benim ilgili konuda yetkim yok. Sadece teknik konularla ilgileniyorum.
  • 17-08-2019, 19:20:33
    #13
    igtr.net
    Sadece gelen kutusuna bakmayın bazen giden kutusunda da mesajlar birikiyor. Oradanda mesaj silin
  • 17-08-2019, 19:32:17
    #14
    Konuyu daha önce açmıştım herkes de aynı sorun var galiba. Büyük ihtimalle limit azaltıldı.

    https://www.r10.net/forumda/2110705-...mi-azaldi.html
  • 17-08-2019, 21:02:45
    #15
    Limit 150'den 120'ye düşmüş.Hata falan değil arkadaşlar, platin üyelik alacaksınız diyorlar kısaca, Türkiye'nin en köklü webmaster forumunda böyle dayatmaların olması hiç hoş değil.Bir sürü mesaj sildim hala mesaj kutum dolu.
  • 17-08-2019, 21:19:07
    #16
    İnstagram konusunda alt limit mevzusu oldu. Premium uyelerin alt fiyat limitlerini neden uyulmadığı tartışılıyordu. Kural koymuşsunuz taban fiyat bu diye. Adam premium diye uymak zorunda olmuyordu. Parayla kural bozulabiliyordu yani. Coşkun hocam şunu dedi: "parayı veren düdüğü çalar".
    Kafamdaki r10 yönetimi profili o an değişti nedense.
    Evet amme hizmeti yapmıyorlar, gider var, kar amacı da olmalı. Ama mesaj kutusunu 150 den 120 ye düşürerek ne kazanmak istediler anlam veremedim.

    Saygılar bizden.
  • 17-08-2019, 21:21:45
    #17
    Arkadaşlar Mesaj kutusu boş olmasına rağmen halen hata alanlar eski temaya geçiş yapsın sonra gelen kutusu - giden kutusu ve en son çöp kutusundaki mesajları temizlesin sonrasında düzelecektir.