Mesaj kutunuz dolu hatasi
16
●729
- 17-08-2019, 19:32:17Konuyu daha önce açmıştım herkes de aynı sorun var galiba. Büyük ihtimalle limit azaltıldı.

https://www.r10.net/forumda/2110705-...mi-azaldi.html - 17-08-2019, 21:19:07İnstagram konusunda alt limit mevzusu oldu. Premium uyelerin alt fiyat limitlerini neden uyulmadığı tartışılıyordu. Kural koymuşsunuz taban fiyat bu diye. Adam premium diye uymak zorunda olmuyordu. Parayla kural bozulabiliyordu yani. Coşkun hocam şunu dedi: "parayı veren düdüğü çalar".
Kafamdaki r10 yönetimi profili o an değişti nedense.
Evet amme hizmeti yapmıyorlar, gider var, kar amacı da olmalı. Ama mesaj kutusunu 150 den 120 ye düşürerek ne kazanmak istediler anlam veremedim.
Saygılar bizden.

