
Sabit başlık gibi oldu ama aslında sabitlenebilir sanki.
Bugün Camel kısa kutu sigara almaya gittim, 15 TL olmuş. Bari uzunundan ver de fazla çekeyim içime dedim. İçime çektim ve oturdu.
Tekrar elektronik sigaraya dönmeye karar verdim şuan.
Profesyonel değilde eski SMOK kullanıcısı olarak, yeni bir makinayla yeni bir hayata başlamak istiyorum. Önerilerinizi yazar mısınız?
SMOK X-Priv nasıl cihazdır?
Nasıl uygun fiyata cihaz, likit, atomizer vb. temin edebilirim?
likitede zam gelmesin