• 05-08-2019, 20:44:06
    #1
    Arkadaşlar kanalıma hoşgeldiniz. Şaka şaka
    Sabit başlık gibi oldu ama aslında sabitlenebilir sanki.
    Bugün Camel kısa kutu sigara almaya gittim, 15 TL olmuş. Bari uzunundan ver de fazla çekeyim içime dedim. İçime çektim ve oturdu.
    Tekrar elektronik sigaraya dönmeye karar verdim şuan.
    Profesyonel değilde eski SMOK kullanıcısı olarak, yeni bir makinayla yeni bir hayata başlamak istiyorum. Önerilerinizi yazar mısınız?
    SMOK X-Priv nasıl cihazdır?
    Nasıl uygun fiyata cihaz, likit, atomizer vb. temin edebilirim?
  • 05-08-2019, 20:45:45
    #2
    Ben de takipteyim zamlar belimizi bükecek gibi
  • 05-08-2019, 20:47:53
    #3
    Elektronik sigaralar 2 tiptir, 1.si nargile tarzı doğrudan ciğere çekilen, bol buharlı ikincisi ise sigara içimi az buharlı ve yüksek nikotinli. İlki sigaranın yerini tutmaz ve bıraktırmaz, ikincisine yönelin. Hazır setleri almayın.
    Şimdilik yazacaklarım bunlar 4 yıldır kullanıyorum şuan müsait değilim, müsait olduğumda detaylı bilgi vereceğim.
  • 05-08-2019, 20:49:21
    #4
    Vaporesso Revenger yarı yolda bırakmaz seni alıcaksan sağlam para verip sefasını sürüceksin
  • 05-08-2019, 20:50:51
    #5
    aman hocam yaymayın elektronik sigara konusunu likitede zam gelmesin
  • 05-08-2019, 20:55:01
    #6
    bende başlıcam konudan anlamıyorum ama arkadaşlarım veiik airo diye bişi önerdi tipi iyi onu alacağım.
  • 05-08-2019, 20:55:35
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Valla o kadar canımı sıktı ki bu zamlar anlatamam.

    Gunde 2 paket icen birisi olarak 200 lira arttı masraf.
    Elektronik sigarada icemiyorumda , yurtdisindan gelirken bi ara lucy strike almistim gayet iyiydi suanda 8-9 lira civarinda sanirim paketi toplu halde alabilirsem bu 100 karton alacagim
  • 05-08-2019, 20:59:56
    #8
    Instagramda filan satan çok ama kalitesine güvenemiyorum
  • 05-08-2019, 21:02:25
    #9
    Ucuz yollu kafa yapan bişi var mı tavsiye edebileceğiniz ?