Merhaba merak ettim şimdi telefonların geneli
S1-s2
İphone 4s 5s gibi
Bu şekilde devam ediyor ama genelde s oluyor.
Bunun nedeni seri olarak ben diyorum ama arkadaş kabul etmiyor.
Neden telefon markaları s olur
21
●491
- 04-08-2019, 00:22:19Olabilir 😂Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende öyle düşünüyomIguanabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilmiyom ki ben seri anlamında diyedepresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende öyle söyledimfikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-08-2019, 00:23:24Üyeliği durdurulduSorgu melekleri geldiğinde sana bunu mu soracak doktor 😎
- 04-08-2019, 00:23:53S2 varGolsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

https://www.epey.com/akilli-telefonl...-redmi-s2.html
