• 02-08-2019, 18:46:06
    #10
    chemochan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kar ediyorum hocam fakat ben tüm emeği,işi yaparken iş bağlamak için o işin %45 ini alması normal olmaması gerektiğini düşündüğüm için görüş almak istedim.
    Kar edersiniz ama kar oranınız size yetiyor mu ben o manada demek istedim.
    Misal 1000 ₺ lik bir iş. Siz e masrafı 500 ₺.
    Size saatlik 25 ₺ uygun diyelim ve bu işe 10 saatinizi veriyorsunuz.
    Bu durumda bu işi size getirene 250 ₺ vermeniz hiç iş alamamanızdan iyidir.
  • 02-08-2019, 18:51:03
    #11
    Dursun05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kar edersiniz ama kar oranınız size yetiyor mu ben o manada demek istedim.
    Misal 1000 ₺ lik bir iş. Siz e masrafı 500 ₺.
    Size saatlik 25 ₺ uygun diyelim ve bu işe 10 saatinizi veriyorsunuz.
    Bu durumda bu işi size getirene 250 ₺ vermeniz hiç iş alamamanızdan iyidir.

    anladım hocam kar oranı yetmiyor evet dediğin örnekteki gibi sağol yorumun için hocam
  • 02-08-2019, 18:53:51
    #12
    chemochan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anladım hocam kar oranı yetmiyor evet dediğin örnekteki gibi sağol yorumun için hocam
    Kar oranı yetmiyorsa hamallık yapmaya değmez hocam. Boşverin. Kendinizi geliştirin oradan para kazanacağınız zaman içerisinde daha iyi.