• 02-08-2019, 13:53:22
    #1
    Lise bitti okul diplomalı daha almadım gitsem alabilir miyim?
    Yani pek sıkıntı olmadı mesela ehliyet alırken direk e-devletten verdim.
    Gitsem duruyor mudur?
  • 02-08-2019, 13:54:19
    #2
    Ben 1 yıl sonra almıştım
  • 02-08-2019, 13:54:49
    #3
    Alırsın hocam ben ilk sene üniversiteyi kazanamayınca gitmeye üşendim ertesi sene üniversite isteyince gidip aldım
  • 02-08-2019, 14:09:06
    #4
    Ucube alırsın be
  • 02-08-2019, 14:24:31
    #5
    Sorun olacağını sanmam benim arkadaş da 1 yıl sonra almıştı.