1 sene sonra Diploma almak? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
1 sene sonra Diploma almak?
4
●
164
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
1 sene sonra Diploma almak?
02-08-2019, 13:53:22
#1
Ucube
Lise bitti okul diplomalı daha almadım gitsem alabilir miyim?
Yani pek sıkıntı olmadı mesela ehliyet alırken direk e-devletten verdim.
Gitsem duruyor mudur?
02-08-2019, 13:54:19
#2
Ieader
Ben 1 yıl sonra almıştım
02-08-2019, 13:54:49
#3
ichtyandr
Alırsın hocam ben ilk sene üniversiteyi kazanamayınca gitmeye üşendim ertesi sene üniversite isteyince gidip aldım
02-08-2019, 14:09:06
#4
ZyDn
Ucube alırsın be
02-08-2019, 14:24:31
#5
ASametYildirim
Sorun olacağını sanmam benim arkadaş da 1 yıl sonra almıştı.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler