sebebi basit hocam hattı başkasından aldı isen karışıklık olmuştur başkasıda kayıt etmiştir. Yada satıcı bilerek sattığını sanada satmıştır. Yada sana aitse açık hat felansa aynı şeyler yaşanmıştır. Bu numarayı daha kullanabileceğini sanmıyorum. Kopyalanabilir hat mı kullanıosun onuda bilmiyorum tabi sanal mı fizikselmi vs