• 01-08-2019, 12:22:25
    #19
    +1 diyorum
  • 01-08-2019, 12:28:17
    #20
    Gerçek ad soyad kullanmanız lazım nick olarak.
  • 01-08-2019, 12:32:54
    #21
    Olabilir, güzel olur hatta.
  • 01-08-2019, 12:36:47
    #22
    Olabilir.
  • 01-08-2019, 12:43:57
    #23
    Profil sayfası zaten bir cv niteliğinde şu anda. Yani özellikler tam anlamıyla kullanılsa bence ekstra bir alana ihtiyaç yok diye düşünüyorum.
  • 01-08-2019, 12:48:52
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Efso mantıklı
  • 01-08-2019, 12:49:57
    #25
    Administrator
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba değerli arkadaşlar

    Burada bir çok kişi resmi olarak bir şekilde çalışmaktadır.

    r10.net/nickname

    şeklinde artık kullanıcı adları yapılabilse ve orada üyenin cv olsa iş başvurularında işimize yarar diye düşünüyorum ve işimizle alakalı olduğumuzu karşı tarafa gösterir hemde r10 reklamı olmuş olur

    Önerim geliştirilebilir

    @Coskun; @FastPHP;
    Bunu değerlendirelim. Not edin arkadaşlar @Burti; @FastPHP; @Yenile;
  • 01-08-2019, 14:55:50
    #26
    Ad soyad herkeste gozukse ayrica iyi olur.baskalarinin kimlikleriyle uye olanlar var reis
  • 01-08-2019, 15:07:15
    #27
    birte tek seferliğine nic değişimi olsa mükemmel olur.