DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba değerli arkadaşlar

Burada bir çok kişi resmi olarak bir şekilde çalışmaktadır.

r10.net/nickname

şeklinde artık kullanıcı adları yapılabilse ve orada üyenin cv olsa iş başvurularında işimize yarar diye düşünüyorum ve işimizle alakalı olduğumuzu karşı tarafa gösterir hemde r10 reklamı olmuş olur

Önerim geliştirilebilir

@Coskun; @FastPHP;
Bunu değerlendirelim. Not edin arkadaşlar @Burti; @FastPHP; @Yenile;