• 01-08-2019, 11:30:01
    #1
    Merhaba değerli arkadaşlar

    Burada bir çok kişi resmi olarak bir şekilde çalışmaktadır.

    r10.net/nickname

    şeklinde artık kullanıcı adları yapılabilse ve orada üyenin cv olsa iş başvurularında işimize yarar diye düşünüyorum ve işimizle alakalı olduğumuzu karşı tarafa gösterir hemde r10 reklamı olmuş olur

    Önerim geliştirilebilir

    @Coskun; @FastPHP;
  • 01-08-2019, 11:30:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Mantıklı.
  • 01-08-2019, 11:31:27
    #3
    Evet mantıklı
  • 01-08-2019, 11:32:13
    #4
    🤖 AI Developer
    Çok mantıklı.
  • 01-08-2019, 11:33:55
    #5
    acayip mantıklı
  • 01-08-2019, 11:34:19
    #6
    Kesinlikle çok mantıklı.
  • 01-08-2019, 11:36:46
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fazlasıyla mantıklı.
  • 01-08-2019, 11:37:20
    #8
    Baya mantıklı
  • 01-08-2019, 11:41:05
    #9
    Pek Mantıklı