Merhaba değerli arkadaşlar
Burada bir çok kişi resmi olarak bir şekilde çalışmaktadır.
r10.net/nickname
şeklinde artık kullanıcı adları yapılabilse ve orada üyenin cv olsa iş başvurularında işimize yarar diye düşünüyorum ve işimizle alakalı olduğumuzu karşı tarafa gösterir hemde r10 reklamı olmuş olur
Önerim geliştirilebilir
@Coskun;
@FastPHP;