CDN Olarak Ne Kullanmalıyım ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
CDN Olarak Ne Kullanmalıyım ?
1
●
195
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
CDN Olarak Ne Kullanmalıyım ?
27-07-2019, 00:01:53
#1
abdullahaki
Merhaba değerli r10 üyeleri bir sitem için video yükleyebileceğim cdn servisi lazım önerebileceğiniz kullandığınız var mı ?
27-07-2019, 00:22:31
#2
savekong
Yurtiçi hizmet veriyorsanız türkiyede sunucusu olan
keycdn
önerebilirim. kolay kullanım için
maxcdn
önerebilirim.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler