• 26-07-2019, 21:49:13
    #1
    Başlıkta sorum belli
    yada faydası olur mu ?
  • 26-07-2019, 21:50:53
    #2
    Kitap fiyatına alacağınız Udemy eğitimi daha faydalı olur kanaatindeyim.
  • 26-07-2019, 21:51:14
    #3
    php için bende udemy düşünmüştüm önerdiğiniz varmıdır ek olarak
  • 26-07-2019, 21:51:56
    #4
    Sadece kitap ile öğrenemezsin alıştırma yapmadan deneme yapmadan algoritma bilmeden ilerlemen pek mümkün değildir.
  • 26-07-2019, 21:52:26
    #5
    duygugemisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kitap fiyatına alacağınız Udemy eğitimi daha faydalı olur kanaatindeyim.
    hocam udemy den takip ediyorum kurslarımı günde 1 saat boşluk oluyor onuda programlama dilleri kitap okumak mantıklı olurmu
  • 26-07-2019, 21:52:34
    #6
    Udemy bence de. Ama kitap olursa yazılı çalışmak adına çok daha faydalı olacaktır yazılım ve algoritma mantığını kavramak adına. Kitap + udemy sağlam yol almayı sağlar.
  • 26-07-2019, 21:56:54
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tabikide yardımcı olur sonuçta yazılı kaynak demek ayrıca türkçe kaynak demek kitaplar evet herşeyiyle öğrnemezsin fakat azda olsa bi alt yapı oluşturabilir sende. takıldığın yerde kullanabilirsin en azından fakat kodlama öğrenmek birçok alanda olduğu gibi pratik yapmadan olmaz
  • 26-07-2019, 22:02:30
    #8
    Öğrenilir ama sadece kitaptan öğrenilmez. Mesela ben YouTube + yazılı kaynaklardan öğrendim daha çok. Sonrasında A'dan Z'ye PHP diye bi kitap aldım, canım sıkıldıkça aldım elime, bazı kısımları okudum, okuduklarımı denedim yine nette araştırdım. Ama hiçbir zaman bi main olmadı kitap.
  • 26-07-2019, 22:02:35
    #9
    Evet öğrenilebilir fakat bunu pratiğe dökmezseniz öğrenmeniz mümkün değil. 10 senedir bu sektördeyim yazılım dili debug ile öğrenilir siz kodlayıp hata yaptıkça o hatalardan bir ders çıkardıkça yavaş yavaş öğreneceksiniz. Şunuda belirteyim yazılım ve o şekilde düşünce sistemi herkese göre birşey değildir herkes bunu yapacak diye bir kural yok zor ve emek isteyen sabır isteyen bir meslektir. Tavsiyem önce kendinize bunu yapabilir miyim diye sorun yaparım diyip bu mesleğe girmeyin bu yaparım ben diyerek girilip yapılacak birşey değil zaten yolun yarısına gelmeden herkes bırakıyor bu işi zamanınıza yazık etmeden önce kendinize ciddi ciddi sorun. Mesleğin başları kolay kaynak çok ilerledikçe kaynak bulamayacaksınız ben ilerledim mi zaten yaparım diye düşünmeyin işler dahada zorlaşıyor