Vakıfbank kredi kartımı dört ay önce yapılandırmıştım.Atm den ödenecekti taksitler.Son iki aydır tamamen aklımdan çıkmış.Beni aramış banka bilgi vermek için.Çalıştığım yerde sürekli telefona bakamıyorum.İcradan aradılar bugün yarın 14:00 e kadar borç ödenmezse icraya vereceğini borcun katlanacağını söylediler.Beşine kadar süre verseniz maaşım yatacak dedim.Süre veremiyorum dediler.Daha önce böyle bir durumla karşılaşan varmı arkadaşlar.Ay sonu birde 3700 TL nasıl bulayım dedin.Yok dediler
yazan ve kapıda pazarlık yapıp ödemeyi alan avukatlar var.