• 23-07-2019, 11:50:59
    #1
    @Roniga; neden banlandı, bilen var mı ?

    Arkadaş bu nasıl bir şans ya. Ücreti peşin versem de, vermesem de, kime ne iş versem, sağlıklı bir şekilde sonuçlanmıyor. Ücreti peşin ödemiyorum, yine bitirmiyorlar. Ücreti peşin ödüyorum, yine bitirmiyorlar.
    Hayır yani bir de trade'lerine bakarak iş veriyorum. Ben iş vermeden önce +trade'leri en az 20 ve üstü oluyor. Ben iş verdiğimde ya siteden banlanıyor ya başka bir Bu kaçıncı tokatlanışım sayamadım forumda artık.
  • 23-07-2019, 11:52:42
    #2
    Kişiliğin Diriliş Vakti
  • 23-07-2019, 11:54:31
    #3
    mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vay arkadaş, adam forum yöneticilerine bile kaldırmış. Benim direkt köşeme çekilip, soğuk içmem daha doğru olacak gibi.
    Banı açılmayacak da anladığım kadarıyla.

    Yeni nesil gençlerimizi anlamak gerçekten çok zor. Çok cuzi küçük miktarlar yüzünden bu tür haram kazanç yollarına neden başvururlar anlamam.
  • 23-07-2019, 11:55:12
    #4
    Evet bende şimdi gördüm ban sebebini. Mesajımı düzelteyim dedim
  • 23-07-2019, 11:56:28
    #5
    Bendede bir 45 tl gitti hayrili olsun . Begeni atmistim begeniler olmayan zamanda
  • 23-07-2019, 11:58:09
    #6
    Premium birinden ricada bulunun bu tarz durumlar için.