Merhaba, siteme logo ekleyeceğim ancak boyutunu küçültsem de istediğim gibi olmuyor. Sağdaki hakkımda kısmı falan da olması gerekenden daha aşağıya iniyor.
Logo şuan ki yerinde olacak şekilde ama hakkımda kısmı yukarı çıkacak şekilde nasıl ayarlarım
Blogger dan anlayanlar yardımcı olabilirler mi ?
site adresi : https://www.bugraa.net/
Siteye logo ekleme sorunu
0
●153