
Merhaba arkadaşlar, herzaman gerçekten çok merak etmişimdir,
Bu Ux tasarımları gerçekten bu ÅŸekilde kodlanabiliyor mu? Nedense Türkiyedeki hiç bir uygulamada bu kadar effektif bir uygulama göremedim. Acaba sadece görsel efektinde mı bu kadar harika yoksa yapılabiliyormu? Yani kodlama bittiÄŸinde birebir aynı ÅŸekilde mı çalışacak 😳😳