• 17-07-2019, 21:31:59
    #1
    Arkadaşlar whatsapp grubuna kişi ekleme limiti nedir?
    256 kişi olarak biliyorum ama 4000 kişiye yükseltildiğine dair haberler var.
    Deneyen var mı?
    Elimdeki telefon listesini birden eklersem sorun olur mu?
    Dernek üye listesi (270 kişi)
    Spam vs olmaz değil mi?
  • 17-07-2019, 21:34:57
    #2
    Birden ekleme yapmayın parçalı yapın spam algılayıp kitlemez, kişi sayısı için mail atmanız gerekli yükseltme oluyor diyorlardı.
  • 17-07-2019, 21:43:28
    #3
    Hocam telegram kullanın Daha fazla limiti var. Herkesin numara vermesine gerek kalmaz kullanıcı adı ile ekleyebiliyorsunuz.
  • 17-07-2019, 21:53:47
    #4
    GokhanKaracavus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam telegram kullanın Daha fazla limiti var. Herkesin numara vermesine gerek kalmaz kullanıcı adı ile ekleyebiliyorsunuz.
    Ekleyeceğim kişiler telegram vs anlamaz. Direkt whatsapp daha yaygın ve uygun
  • 17-07-2019, 22:02:52
    #5
    Galiba beta sürümde açık