500 Tl'lik bir şey aldık ve 3 ay taksit yaptık 167 Tl yapsa biz ilk ay 167 Tl ödediğimiz de limitim 833 Tl 'mi olacak (1 taksit düşüşü), 667 Tl'mi olacak (2 taksit düşüşü), yoksa tekrar 1000 Tl limit olacak o ürünün taksitini mi ödeyeceğim?
aklıma takıldı

yani 500 tl bir şey aldıktan sonra taksit fiyatına göre limit düşüşü mü oluyor? bir bilgi verir misiniz