zabıt katıbı alımı
13
●424
- 01-07-2019, 15:35:27Üyeliği durdurulduarkadaşlar adalet bakanlıgı baya personel alacak bende zabıt katıpligine başvurmak istiyorm bilgisayar programcı lıgı mezunuyum başvurabilirmiyim saygılarmla
- 01-07-2019, 15:40:07Başvurursun tabi hocam ama kpss istiyor 70 puan alman lazım ve klavyenin hızlı olması lazım mülakatlarını internetten araştır ve bazı siteler var dakikada kaç kelime yazabiliyorsun kendini test et
- 01-07-2019, 15:42:01Üyeliği durdurulduhocam ben kpss girmedim ama ekpss ye girdim 73 aldım başvuramazmıyım acabaMehmeTugay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2019, 15:48:42Üyeliği durdurulduneden hocam kura felan olmayacakmı veya sınavmersinli07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2019, 15:50:43Başvurabilirsin ama bildiğim kadarıyla öncelikle hukuk fakültesi, adalet meslek yüksekokulu, yüksekokulların adalet programı ve adalet önlisans programı mezunlarına öncelik tanınıyor diye biliyorum. Yani mesela bir ilçeye 20 kişi alınacak 5 katı kadar yani 100 kişi uygulamalı sınava çağrılıyor en yüksek puanlı başvuran bu mezunlardan liste hazırlanır diyelim 70 kişi çıktı kalan 30 kişide en yüksek puandan başlayarak diğer mezunlardan listeye eklenir. Umarım yanlış bilmiyorumdur.
- 01-07-2019, 15:51:57Üyeliği durdurulduyani ekpss puanıyla başvurabilirm oylemierroy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2019, 15:52:07en düşük kpss puanı 74 ile kapatırsa nasıl gireceksiniz?Payitaht61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o yüzden diyorum zor bi ihtimal ama şansınızı deneyin