Başvurabilirsin ama bildiğim kadarıyla öncelikle hukuk fakültesi, adalet meslek yüksekokulu, yüksekokulların adalet programı ve adalet önlisans programı mezunlarına öncelik tanınıyor diye biliyorum. Yani mesela bir ilçeye 20 kişi alınacak 5 katı kadar yani 100 kişi uygulamalı sınava çağrılıyor en yüksek puanlı başvuran bu mezunlardan liste hazırlanır diyelim 70 kişi çıktı kalan 30 kişide en yüksek puandan başlayarak diğer mezunlardan listeye eklenir. Umarım yanlış bilmiyorumdur.