• 01-07-2019, 15:35:27
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar adalet bakanlıgı baya personel alacak bende zabıt katıpligine başvurmak istiyorm bilgisayar programcı lıgı mezunuyum başvurabilirmiyim saygılarmla
  • 01-07-2019, 15:40:07
    #2
    Başvurursun tabi hocam ama kpss istiyor 70 puan alman lazım ve klavyenin hızlı olması lazım mülakatlarını internetten araştır ve bazı siteler var dakikada kaç kelime yazabiliyorsun kendini test et
  • 01-07-2019, 15:42:01
    #3
    Üyeliği durduruldu
    MehmeTugay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başvurursun tabi hocam ama kpss istiyor 70 puan alman lazım ve klavyenin hızlı olması lazım mülakatlarını internetten araştır ve bazı siteler var dakikada kaç kelime yazabiliyorsun kendini test et
    hocam ben kpss girmedim ama ekpss ye girdim 73 aldım başvuramazmıyım acaba
  • 01-07-2019, 15:47:39
    #4
    başvurabilirsiniz ama 73 ile imkansız gibi birşey
  • 01-07-2019, 15:48:42
    #5
    Üyeliği durduruldu
    mersinli07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başvurabilirsiniz ama 73 ile imkansız gibi birşey
    neden hocam kura felan olmayacakmı veya sınav
  • 01-07-2019, 15:50:43
    #6
    Başvurabilirsin ama bildiğim kadarıyla öncelikle hukuk fakültesi, adalet meslek yüksekokulu, yüksekokulların adalet programı ve adalet önlisans programı mezunlarına öncelik tanınıyor diye biliyorum. Yani mesela bir ilçeye 20 kişi alınacak 5 katı kadar yani 100 kişi uygulamalı sınava çağrılıyor en yüksek puanlı başvuran bu mezunlardan liste hazırlanır diyelim 70 kişi çıktı kalan 30 kişide en yüksek puandan başlayarak diğer mezunlardan listeye eklenir. Umarım yanlış bilmiyorumdur.
  • 01-07-2019, 15:51:57
    #7
    Üyeliği durduruldu
    erroy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başvurabilirsin ama bildiğim kadarıyla öncelikle hukuk fakültesi, adalet meslek yüksekokulu, yüksekokulların adalet programı ve adalet önlisans programı mezunlarına öncelik tanınıyor diye biliyorum. Yani mesela bir ilçeye 20 kişi alınacak 5 katı kadar yani 100 kişi uygulamalı sınava çağrılıyor en yüksek puanlı başvuran bu mezunlardan liste hazırlanır diyelim 70 kişi çıktı kalan 30 kişide en yüksek puandan başlayarak diğer mezunlardan listeye eklenir. Umarım yanlış bilmiyorumdur.
    yani ekpss puanıyla başvurabilirm oylemi
  • 01-07-2019, 15:52:07
    #8
    Payitaht61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden hocam kura felan olmayacakmı veya sınav
    en düşük kpss puanı 74 ile kapatırsa nasıl gireceksiniz?
    o yüzden diyorum zor bi ihtimal ama şansınızı deneyin
  • 01-07-2019, 15:54:09
    #9
    ampul yakabiliyorsan sıkıntı yok