• 23-06-2019, 21:24:14
    #1
    Facebook a girerken sms onayı ile giriyordum. Hattımın operatörünü değiştirdim ve şuanda sms gelmiyor. Böyle bir sorun ile karşılaşan oldu mu ne yapmak gerek?
  • 23-06-2019, 23:04:42
    #2
    banada olmuştu aynı olay yaklaşık 1 hafta sonra kendi kendi spam olarak düşmeye başladı smsler (daha önceden istediğim onlarca sms talebi bombardımana tuttu). desteğe yazdım ama destekten dönüş gelene kadar sorun düzelmişti.