Facebook a girerken sms onayı ile giriyordum. Hattımın operatörünü değiştirdim ve şuanda sms gelmiyor. Böyle bir sorun ile karşılaşan oldu mu ne yapmak gerek?
banada olmuştu aynı olay yaklaşık 1 hafta sonra kendi kendi spam olarak düşmeye başladı smsler (daha önceden istediğim onlarca sms talebi bombardımana tuttu). desteğe yazdım ama destekten dönüş gelene kadar sorun düzelmişti.