• 20-06-2019, 11:11:33
    #1
    Merhaba arkadaşlar, ekim ayına çıkan bedelli askerlik durumum var. ben bunu biraz daha öne almak istiyorum iş ve aile durumlarından ötürü sizce mümkün mü nasıl bir yol izleyebilirim
  • 20-06-2019, 11:12:43
    #2
    Hemen askerlik şubesine dilekçe yazın. Ekstra geçerli belgeleride ekleyin. Ertelemeyi yapıyorlar ama öne çekmeyi bilmiyorum. Deneyin en azından
  • 20-06-2019, 11:13:10
    #3
    Kişiliğin Diriliş Vakti
    Ankara'da dayın var mı?
  • 20-06-2019, 11:14:43
    #4
    mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankara'da dayın var mı?
    var ama Anıtkabir'de



    bugrakizilcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemen askerlik şubesine dilekçe yazın. Ekstra geçerli belgeleride ekleyin. Ertelemeyi yapıyorlar ama öne çekmeyi bilmiyorum. Deneyin en azından
    çok geçerli bir durum değil tamamen işyoğunluğu ve ailevi sebepler
  • 20-06-2019, 11:23:40
    #5
    Öne çekilmiyor diye söylenmişti en son değiştiğini sanmıyorum ben alamadım
  • 20-06-2019, 11:26:11
    #6
    holyeagles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öne çekilmiyor diye söylenmişti en son değiştiğini sanmıyorum ben alamadım
    peki sonraya atmazlarmı 1 ay falan acaba dilekçeyle
  • 20-06-2019, 11:26:52
    #7
    Şube erteleme yapıyor diye biliyorum.
  • 20-06-2019, 11:31:12
    #8
    Cimer üzerinden durumu yazın, bilgi edinme seçip gönderirken MSB'nı seçin. Birkaç gün içinde en doğru bilgiyi verirler.
  • 20-06-2019, 11:38:20
    #9
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cimer üzerinden durumu yazın, bilgi edinme seçip gönderirken MSB'nı seçin. Birkaç gün içinde en doğru bilgiyi verirler.
    alper bey çok teşekkürler askerlik şubeyi aradım oradanda dilekçe yazarsınızbiz üst makama göndeririz 1 hafta içinde cevap alırız dediler bende sizin fikrinizle cimerede bahsi geçen seçimleri yaparak soru yönlendirdim umarım olur... erknde gitsem olur geçde ama o tarihtegitmem mümkün değil