• 13-06-2019, 15:07:49
    #10
    gtx var oyun için almıştım geçen sene oynuyordum bu sene yeni oyunlara bakmadım hiç
  • 13-06-2019, 15:08:29
    #11
    Üyeliği durduruldu
    EdizKaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet nerden bildin
    Asus X550V serisi var bendede. Pubg Mobile, Lol filan oynuyoruz kasmadan. Normal Pubgyide açar oynatır herhalde. Çok ısınıyor ama, yaz aylarında 4 lü fan takmazsam oyun sırasında kapanıyor Şimdilik idare ediyor, imkan olsada daha iyilerine layık olsam ...
  • 13-06-2019, 15:13:51
    #12
    Sonu (m) ile biten bütün kartlar mobil kartlardır. Fiziksel kartlara göre çok düşük voltaj tuketir ve performans dusuktur. Performanssız bir ekran kartı ancak csgo gibi oyunları oynatır.

    Orta sekmentte sorun yaşamamak için Gtx1050ti den başlamanızı öneririm.
  • 13-06-2019, 15:40:21
    #13
    Dediğiniz ekran kartı , işlemci ile gta5 , bf1 oynadım sorun yoktu. 720p çözünürlükde çoğu oyunu açar ancak 1080p de pek randımanlı olmaz .
  • 13-06-2019, 17:40:40
    #14
    steam sürümünü rahat oynatmaz bol bol fps drop alırsınız max 50 fps görürsünüz. Lite oynatır. rainbow oynatır gta oynatır . ama çöp pubg oynatmaz çünkü oyun çöp