• 09-06-2019, 16:19:46
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar alnımda yuvarlak şekilde ufak bir yara izi kaldı ama belirgin olduğu için çok rahatsız oluyorum, cildiye doktoruna bir görüneceğim ama krem dışında var mı başka bir yolu?
  • 09-06-2019, 16:21:20
    #2
    Edit : Sazan gibi atladık kusura bakmayın
  • 09-06-2019, 16:22:02
    #3
    Yara tamamen kapanıp üzerinden iyi bir süre geçtikten sonra dermaroller ya da lazer yaptırabilirsin. kış aylarına doğru

    Ayrıca ; sikatrizan kremler işinizi görecektir. örneğin fito krem
  • 09-06-2019, 16:22:18
    #4
    MiraccSnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uygun büyüklükte dövme yaptırabilirsiniz.
    Alnına dövme mi yaptırsın?
  • 09-06-2019, 16:22:49
    #5
    MiraccSnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uygun büyüklükte dövme yaptırabilirsiniz.
    kral tacı yaptırsın değil mi hocam alnımda diyor arkadaş ne dövmesi önerirsin?
  • 09-06-2019, 16:32:13
    #7
    Taze Elmayi kesin hocam kabuksuz tarafını yara izi üzerine sürün günde 2-3 defa. Ben bir ayda kurşun yarasından kurtuldum.
  • 09-06-2019, 16:33:35
    #8
    Tecrübeliyim zamanla geçiyor takma, annımı yarmıştım tam hatırlamıyorum fakat 7 veya 9 dikiş atılmıştı. Çok kötü bir iz vardı şuan en ufacık bir iz gözükmüyor, hiç anlaşılmıyor.
  • 09-06-2019, 16:43:02
    #9
    Üyeliği durduruldu
    maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alnına dövme mi yaptırsın?
    Hocam size yemin edebilirim ki geçen gün çarşıda bir hacı gördüm
    adamın alnında hz.Ali'nin kılıcı vardı kocaman