İmei kaydı hakkında
2
●178
- 07-06-2019, 09:23:10Merhaba , bildiğiniz üzere 29 mayıstan önce ülkeye giriş yapıldıysa imei kaydı eski üsul yapılabiliyor. Benim sormak istediğim ben Şubat ayında Türkiye'ye giriş çıkış yaptım. Sonrasında tekrar yurtdışına çıktım ve şuan hala yurtdışındayım. Tekrar Türkiye'ye dönmeden önce telefonumu önceki giriş çıkış işlemleri ile kayıt edebilir miyim ?
- 07-06-2019, 17:16:47Vergiyi ödemeden kayıt işlemine devam edebiliyor muyuz? Ayrıca cihaz daha Türkiye'ye girmedi hiç.ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle