Merhaba arkadaşlar, 2 hafta önce pazar gecesi merdivenlerden inerken ışığı açmadığım için en alt basamakta bulunan terliği görmediğimden üzerine basıp sağ ayağımı burktum. Şişti ve morardı, 1 saat buz kompresyonu yaptıktan sonra acile gittim. Acildeki doktor röntgen istedi, fazla üzerinde durmadan (bekleyen başka hastalar ve adli vakalar vardı) yumuşak doku zedelenmesi görüyorum, yine de sıkıntı olursa ortopediye gidersiniz dedi. Bir adet jel, buz kompresyonuna devam ve bandaj verdi. 2 gün rapor yazdı geldim.
Ayağımda hala ara ara hafif ağrı vardı. Zamanla geçer diye umursamıyordum. Yarım saat önce içten bir batma şeklinde ağrı girdi. Şu an geçti gibi ama bi tedirgin oldum. Bayramdan sonra ortopediye gideyim mi sizce? Burkmaya bağlı o acil doktorunun fark etmediği farklı bir şey olabilir mi?
Yürüyebiliyorum, basabiliyorum ciddi bir şey yok. Sadece birden ağrı girdi. Üzerinden 2 hafta geçti.
Yeniden doktora gitmeli miyim? - Ortopedi
14
●391
- 31-05-2019, 18:33:26Teşekkür ederim. Şu an basarken hafif kenarında batma gibi ağrı var. O burkmadan mı bilmiyorum.dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-05-2019, 18:37:57bir tanıdık topuğunda hafif ağrı varmış ihmal etmiş gitmemiş meğersem kemiklerde büyümesi varmış ayaklarında. aşilleri koptu kopacakmış. topal kalma ihtimali var.Keras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-05-2019, 18:39:09Çok güzel korkuttunuzdertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bayramdan sonra bir gideyim o zaman.
- 31-05-2019, 18:40:43Sağlık ihmale gelmez hocam. korkmanız iyi bence ilk fırsatta gidinKeras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-05-2019, 18:42:33Bir de aynı ayağımı 2012'de yine burkmuştum. Atel falan takılmıştı.dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-05-2019, 18:54:43Sağ ol. Sana da geçmiş olsun.VolumeUP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bayramdan sonra bir gideyim o zaman.