Sizce hangi kravat? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce hangi kravat?
16
●
430
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sizce hangi kravat?
1
2
Anket
Hangi kravat ?
Toplam Katılımcı Sayısı:
24
Hangi kravat ?
1
%12,50 (
3
Oy)
2
%4,17 (
1
Oy)
3
%37,50 (
9
Oy)
4
%16,67 (
4
Oy)
5
%4,17 (
1
Oy)
6
%16,67 (
4
Oy)
7
%0 (0 Oy)
8
%8,33 (
2
Oy)
30-05-2019, 22:30:33
#10
Bonarous
3, 4 ve 8 arasında kalıp 3e oy verdim.
30-05-2019, 22:35:10
#11
brkcnklm
r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
Gören herkes düşüncesini belirtirse sevinirim. Yarın giyeceğim.
30-05-2019, 22:37:00
#12
MedyaBayinizCom
Her zaman klasikten yanayım 1
30-05-2019, 22:39:11
#13
DoraOtomotiv
2'yi tak bütün gözler üzerinde. Trust me!
30-05-2019, 22:45:31
#14
uykusuzyazar
Resmi olmak her yerde iyidir. 1 numara diyorum.
30-05-2019, 23:12:39
#15
Misafir
Giyim dükkanımız var bu tarz konularda bilgi sahibiyim. 3 veya 4 ' ü tercih edin. Bana kalırsa 3...
31-05-2019, 00:11:31
#16
brkcnklm
r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
Şuanda anketi 3 numara önde götürüyor bakalım
31-05-2019, 01:34:42
#17
M_D_5
Kesinlikle 8. 8 olmazsa 4 olabilir. Mavi tonlardaki takım elbiseye yine mavi tonlarda kravat gitmez. 2 tane seçeneğin var 8 veya 4.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler