(CANLI) İstanbul Kule-Pilot konuşmaları..? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
(CANLI) İstanbul Kule-Pilot konuşmaları..?
31
●
1.860
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
(CANLI) İstanbul Kule-Pilot konuşmaları..?
1
2
3
4
30-05-2019, 22:43:51
#28
EsatOzcan
kavga çıkarsa haber edin
https://www.youtube.com/watch?v=ONXFobQyhrg
30-05-2019, 22:46:05
#29
MBNS
Kei adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2 tarafta Türk iyi akşamlar deyip neden ingilizce devam ediyorlar acaba
Havacılık kuralları bunu gerektiriyor sanırım
30-05-2019, 22:56:05
#30
Kei
MBNS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Havacılık kuralları bunu gerektiriyor sanırım
Thank you very much
İyi akşamlar
30-05-2019, 23:01:48
#31
LinuxRoot
iyi akşamlar iyi günler diyorlar
31-05-2019, 01:16:13
#32
EBT
Bi bana mı gelmiyor bu sesler
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler