• 29-05-2019, 01:48:40
    #1
    Selam arkadaşlar.

    İnternette bir çok kişinin f/p olarak Xiaomi redmi 5 plus telefonunu övdüğünü gördüm. Hatta bazıları hiç bir iPhone modeli bu telefon kadar hızlı değil diyor. Tek sıkıntısı kamera. Zaten fotoğraf çeken birisi değilim. Bu telefonu satın almak istiyorum. Kullanan arkadaşlar var mı?
  • 29-05-2019, 01:55:56
    #2
    Note 5 pro öneririm hocam almayı düşünüyorsanız
  • 29-05-2019, 01:56:33
    #3
    Kişiliğin Diriliş Vakti
    Bence belirlediğin bütçenin üstüne biraz daha ekleyip Xiaomi Redmi 7 al.
  • 29-05-2019, 01:57:07
    #4
    Ben kullanıyorum ve gayet güzel diyebilirim. Özellikle şarjı beni bile uzun süre idare ediyor