• 27-05-2019, 15:21:19
    #1
    Merhaba arkadaşlar aliexpressden aldığım ürün elime ulaşmadı ve 60 gunluk korumanın son günü dispute acabilecegimi soyluyor fakat bugün son günü ve açamıyorum. Bu konuda bilgisi olan var mi?
    Ekran görüntüsü:
  • 27-05-2019, 15:25:54
    #2
    Bu video güncel sanırım

    https://www.youtube.com/watch?v=H8QiCbeRg1s
  • 27-05-2019, 15:30:52
    #3
    zaferakbiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu video güncel sanırım

    https://www.youtube.com/watch?v=H8QiCbeRg1s
    Eşyayı aldınız mi ya hayir diyince olmuyor zaten sorun orda video işime yaramadi
  • 27-05-2019, 15:35:18
    #4
    firatkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eşyayı aldınız mi ya hayir diyince olmuyor zaten sorun orda video işime yaramadi

    süre bittimi hocam genelde 60 gün süre veriyor aliedpress ürünün elinize geçmesi için. süre bitmeden dispute açamazsınız
  • 27-05-2019, 15:36:17
    #5
    KReXLaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    süre bittimi hocam genelde 60 gün süre veriyor aliedpress ürünün elinize geçmesi için. süre bitmeden dispute açamazsınız
    Her yerde süre bittikten sonra açarsanız paranız satıcıya aliexpress tarafından veriliyor diyor
  • 27-05-2019, 15:42:24
    #6
    Müşteri hizmetlerine chattan bağlanın durumu anlatın yardımcı olurlar
  • 27-05-2019, 15:43:52
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Koruma süresi bitmeden dispute açamazsınız. Yarın tekrar deneyin.

    Süre bittikten sonra belli bir süre ürüne onay vermez veya dispute açmazsanız satış onaylanır. Ancak bu süre öyle 5-10 dakika değil Yani 60 günlük süre sonrası en az 1 hafta içinde dispute açabilirsiniz.

    Sonrasında zaten aliexpress size satıcı ile uzlaşma fırsatı verecek. Satıcı muhtemelen bir süre daha beklemeyi teklif eder. Üründen vazgeçmediyseniz beklemenizi öneririm. Zaten 2 ay beklemişsiniz, 1 hafta daha beklenebilir. 4 ay sonra gelen siparişim olmuştu.

    1 hafta daha bekledikten sonra dispute açar paranızı alırsınız. Ancak takipli kargolarda teslim edildi bilgisi varsa "ürün gelmedi" diyerek dispute açamazsınız. Tabi genelde kargolar takipli olmadığından teslim edilip edilmediği belli olmuyor.
  • 27-05-2019, 15:43:58
    #8
    firatkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her yerde süre bittikten sonra açarsanız paranız satıcıya aliexpress tarafından veriliyor diyor

    ben süre bitiminde yada süre bitimine bir kaç gün kala dispute açabildim ve paramıda aldım.