Merhabalar,
Sitemiz için paytr üzerinden sanal pos hizmeti almak istiyorum. Bir iki sorum olacak.
Eskiden vergi levhası gibi evraklar gerekliydi hala bu evrakları istiyorlar mı?
Eğer vergi levhası gibi evraklar istiyorlarsa vergi levhası arkadaşımın dükkanının üzerinden olsa ve ben başvuru yaparken kendi hesap numaramı versem ödemeler için olur mu? Olmaz isi daha sonra hesap içerisinden banka iban değişikliği yapılabiliyor mu?
Paytr Sanal Pos Üyelik Hakkında?
11
●616
- 19-05-2019, 21:46:47
- 19-05-2019, 21:48:43Evet vergi levhası gerekiyor,boluwebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ekleyeceğiniz iban numarası, vergi levhasına sahip olan kişinin adına olması gerekmektedir.
İlerleyen zamanlarda iban değiştirebilirsiniz lakin yine kayıt olurken kullandığınız vergi levhasının sahibine ait iban numarasını kullanabilirsiniz. - 19-05-2019, 21:49:24Merhaba, vergi levhası, imza sirkülü, banka hesap dekontu istiyorlar. Örneğin: Vergi levhası Mert Yumurtacı adına. Hesabı Mert Yumurtacı kullanabilir ve ödemeler sadece mert yumurtacının adına yatar. İBAN değişikliği sadece hesap sahibinin imzalı belgesiyle birlikte gerçekleştirilebilir ancak değiştirilen iban gene hesap sahibine ait olmalıdır
- 19-05-2019, 21:51:23StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleilk başvuruda arkadaşın kullandığı ibanla yapıyım. Daha sonra arkadaşın adına başka bir hesap açıp onu ben kullanıyım diyorum. Peki bu iban değişikliği sıkıntılı bir süreç mi yoksa kolay bir şekilde yapılabiliyor mu?austen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-05-2019, 21:53:12hemen onaylanıyor herhangi bir sorun olmuyor, lakin kanıt istiyorlar.boluwebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesela yeni ekleyeceğiniz iban numarasının hesap dokümanı - herhangi bir işlem geçmişi. - 19-05-2019, 21:57:53Bu şekilde bir yol izlesem nasıl olur nasıl yaparım ve maliyeti nasıl olur hocam ?EtkiliBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-05-2019, 00:22:13Hocam en mantıklısı o olucak biraz araştırdım ama siz bilgi verirseniz daha net olucak bu iş için nekadar maliyet gerekiyor ve sonrasında aylık muhasebe ücreti oluyor mu yoksa iş yapıldığı zaman mı aylık muhasebeye ne kadar bir ücret ödüyoruz.nospix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle