• 16-05-2019, 18:37:14
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba 2 hafta önce askerlik için e devletten başvurdum. Sağlık ocağına gidip muayene oldum. Şu an devlettte (21/05/2019 TARİHİNE KADAR ASKERLİK İŞLEMLERİ YÖNÜNDEN BİR SAKINCASI YOKTUR.) yazıyor.
    Erteleme Nedeni: Sınıf ve Tertibat Bekliyor. Zannımca illere göre alım yapıyorlar internetten araştırdım yaşadağım ilçe için kasım ayı yazıyor. Ama arkadaşlara sorduğumda tecil bozduranlar ilk alımlarda gidiyor. Ağustosta gidersin en geç diyorlar. Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim. Ona göre plan yapmam lazım.
  • 16-05-2019, 18:45:03
    #2
    Üyeliği durduruldu
    agustos askkersin . [ celbini kontrol et ] bro
  • 16-05-2019, 19:05:27
    #3
    Önümüzdeki celpte gidersin. Yani Ağustos