• 15-05-2019, 02:47:33
    #10
    Sade ve güzel. Bence gayet başarılı bir çalışma.
  • 15-05-2019, 02:50:47
    #11
    Dürüst olmam gerekirse koyu temaları pek tercih etmem ama muhteşem duruyor, temayı yapanın eline emeğine sağlık.
  • 15-05-2019, 02:53:07
    #12
    Hocam yazan herkes gibi bende temayı çok beğendim diğer forum temalarından farklı olarak ön plana çıkmayı başarabilmişsiniz bence temanızla. Eğer size aitse bu konuda bence iyi bir yeteneğe sahipsiniz
  • 15-05-2019, 02:53:52
    #13
    SanalDavetiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 Dakika turladım sitenizde içim daraldı çok koyu değil mi? Yada alışkanlıklarla alakalı olabilir r10 a alışmışız beyaz beyaz.
    Alışkanlıktandır hocam ben çok beğendim arkadaşın temasını zaten r10'uda gece modunda kullanıyorum hep
  • 15-05-2019, 03:06:36
    #14
    Yorum yazan arkadaşlara teşekkürler:

    Tema yapımcısı Bilsoft satın almak isteyenler iletişime geçebilir.
    https://www.r10.net/mybb/2021523-pon...esponsive.html
  • 15-05-2019, 03:07:55
    #15
    Onun dışında arayüz güzel gibi iyi şanslar
  • 15-05-2019, 12:34:17
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Tema ile ilgili yorumlar için teşekkür ederim, her biriniz için.
    @mbinbasi; belirttiğiniz slider hızı ayarlanabilir, alttaki görsel de zaten reklam hocam.
    Tema dizi film sitelerine özel ihtiyaca göre tasarlandığı için, koyu renkte olması bize gelen istekler dahilindeydi ve bence koyu renk olması en iyi seçenekti. İyi forumlar diliyorum