SanalDavetiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 Dakika turladım sitenizde içim daraldı çok koyu değil mi? Yada alışkanlıklarla alakalı olabilir r10 a alışmışız beyaz beyaz.
Alışkanlıktandır hocam ben çok beğendim arkadaşın temasını zaten r10'uda gece modunda kullanıyorum hep