Konu
Sitem sizce nasıl?
15-05-2019, 02:53:52
#13
enessafak
SanalDavetiye adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1 Dakika turladım sitenizde içim daraldı çok koyu değil mi? Yada alışkanlıklarla alakalı olabilir r10 a alışmışız beyaz beyaz.
Alışkanlıktandır hocam ben çok beğendim arkadaşın temasını
zaten r10'uda gece modunda kullanıyorum hep