Sitem sizce nasıl?
15
●515
- 15-05-2019, 02:53:52Alışkanlıktandır hocam ben çok beğendim arkadaşın temasınıSanalDavetiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten r10'uda gece modunda kullanıyorum hep
- 15-05-2019, 03:06:36Yorum yazan arkadaşlara teşekkürler:
Tema yapımcısı Bilsoft satın almak isteyenler iletişime geçebilir.
https://www.r10.net/mybb/2021523-pon...esponsive.html - 15-05-2019, 12:34:17Üyeliği durdurulduTema ile ilgili yorumlar için teşekkür ederim, her biriniz için.
@mbinbasi; belirttiğiniz slider hızı ayarlanabilir, alttaki görsel de zaten reklam hocam.
Tema dizi film sitelerine özel ihtiyaca göre tasarlandığı için, koyu renkte olması bize gelen istekler dahilindeydi ve bence koyu renk olması en iyi seçenekti. İyi forumlar diliyorum
zaten r10'uda gece modunda kullanıyorum hep 