Forumda sorun mu var ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Forumda sorun mu var ?
8
●
372
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Forumda sorun mu var ?
04-05-2019, 21:59:03
#1
Misafir
Yaklaşık 1 saattir Foruma giriş sağlayamadım. Bu sorun sadece bende olmuyor umarım ?
icerikmedya
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
04-05-2019, 21:59:47
#2
FastPHP
Developer
Saldırı geliyor. Radoreye durumu ilettik, sorunu çözmek için çalışıyorlar.
04-05-2019, 21:59:54
#3
enessafak
Bende giremiyordum hocam saldırı söz konusu olabilir.
04-05-2019, 22:01:12
#4
Misafir
FastPHP adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Saldırı geliyor, radore konuyla ilgileniyor.
Gene işsizler uğraşacak birşey arıyor. Yıllardır bitmek bilmediler.
04-05-2019, 22:04:17
#5
HAZARFE
Üyeliği durduruldu
sağlam saldırıyorlar wmaracı falan tamamen düştü bi' ara. bence direk bu iki foruma yönelik saldırı var
04-05-2019, 22:05:56
#6
rahmia
Bi salın şu siteyi artık, bi rahat bırakmadılar.
04-05-2019, 22:08:56
#7
HasanAYT
Miss gibi taze 2 ay kokuyor
Alışırsın kardeş.
04-05-2019, 22:10:17
#8
Python7
Saldirinca sanki boylari uzuyor
04-05-2019, 22:25:30
#9
ultibil
Bu ddoscuları kökten silmek lazım dünyadan fazlalık bunlar boşa nefes alıyor oksijeni tüketmesin en azından
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler