• 04-05-2019, 21:59:03
    #1
    Yaklaşık 1 saattir Foruma giriş sağlayamadım. Bu sorun sadece bende olmuyor umarım ?
    • icerikmedya
    icerikmedya bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 04-05-2019, 21:59:47
    #2
    Developer
    Saldırı geliyor. Radoreye durumu ilettik, sorunu çözmek için çalışıyorlar.
  • 04-05-2019, 21:59:54
    #3
    Bende giremiyordum hocam saldırı söz konusu olabilir.
  • 04-05-2019, 22:01:12
    #4
    FastPHP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saldırı geliyor, radore konuyla ilgileniyor.
    Gene işsizler uğraşacak birşey arıyor. Yıllardır bitmek bilmediler.
  • 04-05-2019, 22:04:17
    #5
    Üyeliği durduruldu
    sağlam saldırıyorlar wmaracı falan tamamen düştü bi' ara. bence direk bu iki foruma yönelik saldırı var
  • 04-05-2019, 22:05:56
    #6
    Bi salın şu siteyi artık, bi rahat bırakmadılar.
  • 04-05-2019, 22:08:56
    #7
    Miss gibi taze 2 ay kokuyor Alışırsın kardeş.
  • 04-05-2019, 22:10:17
    #8
    Saldirinca sanki boylari uzuyor
  • 04-05-2019, 22:25:30
    #9
    Bu ddoscuları kökten silmek lazım dünyadan fazlalık bunlar boşa nefes alıyor oksijeni tüketmesin en azından