• 03-05-2019, 21:19:06
    #1
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    Kendimi bildim bileli çekingen biriyim ve şuanda da bir festivaldeyim. Tanışıp konuşmak istediğim kızlar var fakat bir türlü yanına gidecek cesareti toplayamıyorum. Neler önerebilirsiniz

    Dün ne yazık ki cesaretimi toplayamadım hiç Bugün tekrar gideceğim biraz gazınıza ihtiyacım var sanırım
  • 03-05-2019, 21:20:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Tuborg
  • 03-05-2019, 21:21:13
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Milletin sevgilisine yazılmayın da
  • 03-05-2019, 21:21:46
    #4
    Taktim maktil yok bam bam bam
  • 03-05-2019, 21:22:54
    #5
    Göz göze geliyorsanız gidin. En fazla tokat yersiniz. Konuşamamanızın iyi niyetinizden kaynakladığını düşünüyorum. Onu bi köşeye koymanın vakti gelmiş.
  • 03-05-2019, 21:23:48
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Oyle birsey sormalısın ki o an ile alakalı daha sonrasında kizin senle konuşmak hevesi olsun

    Karsindaki kiz tanışma modunda degilse zaten dünyanın en iyi girisinide yapsan boş yani. Belki Karsinda ki kiz sadece oraya müzik dinlemeye geldi.
  • 03-05-2019, 21:23:51
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Git tanış işte olum neyi mesele yapıyorsun.
  • 03-05-2019, 21:24:11
    #8
    Abartıcak bir şeyin olmadığını, konuşma sırasında hata yapsanız bile size zararı ne olabilir diye düşünün. Yani kendinizi telkin edin.
  • 03-05-2019, 21:24:34
    #9
    sen yanına git bir selam ver gerisi gelir.