Kendimi bildim bileli çekingen biriyim ve şuanda da bir festivaldeyim. Tanışıp konuşmak istediğim kızlar var fakat bir türlü yanına gidecek cesareti toplayamıyorum. Neler önerebilirsiniz
Dün ne yazık ki cesaretimi toplayamadım hiç Bugün tekrar gideceğim biraz gazınıza ihtiyacım var sanırım
Göz göze geliyorsanız gidin. En fazla tokat yersiniz. Konuşamamanızın iyi niyetinizden kaynakladığını düşünüyorum. Onu bi köşeye koymanın vakti gelmiş.