• 03-05-2019, 10:31:39
    #10
    SapRoFiT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankanı arayıp onlardan yönlendirme alabilirsin ayrıca harcama itirazıda oluşturabilirsin
    Nasıl bir yönlendirme hocam harcama itirazı tüketici heyetine başvurayım son çare onuda deneyecem.
  • 03-05-2019, 10:31:47
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çalıştığın bankaya alışveriş dökümanlarını (firmayla yazışmaların, alışveriş işleminin ekran görüntüsü vb ne var ne yok ekle) içeren bir mail gönder ve doğrudan dolandırıldığını yaz. O paranın ömrü 2 hafta. Benzer bir durumu tekzende yaşadım. 3 ay alamadığım parayı garanti bankası söke söke 2 haftada aldı bana iade etti.
  • 03-05-2019, 10:31:59
    #12
    ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar;
    Şubat ayında bir ayakkabı mağazasının internet sitesinden ayakkabı almıştım ancak iade ettikten sonra ödemem o gün bugündür yapılmadı ve sürekli oyalıyorlar beni artık hukuki olarak hakkımı aramak istiyorum. Nereye ne şekilde başvuru yapmam lazım yardımcı olursanız çok sevinirim, bıktım usandım artık, hakkımı sonuna kadar aramayı düşünüyorum.
    hangisite
  • 03-05-2019, 10:32:46
    #13
    Eğer 15 günü geçtiyse hakkınız yok diye biliyorum
  • 03-05-2019, 10:39:28
    #14
    Demoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangisite
    Tamer tanca kemal tanca aynı site
    MixCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer 15 günü geçtiyse hakkınız yok diye biliyorum
    Hocam ürünü 1 günde iade ettim iade süreci onaylandı iade ettiğime dair kargo dekontuda bende hakkım var
  • 03-05-2019, 10:48:29
    #15
    MixCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer 15 günü geçtiyse hakkınız yok diye biliyorum
    Ne alakası var?
    - Arkadaşlar söylemiş ama bende söyleyeyim, bankayı arayıp parayı iade isteyebilirsin.
  • 03-05-2019, 10:50:44
    #16
    Ayni vaka tüketici hakem heyeti, bimer hepsi is görür. Yeterki sikayet edin. https://www.r10.net/off-topic/200637...imi-aldim.html
  • 03-05-2019, 11:45:57
    #17
    CoolDad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne alakası var?
    - Arkadaşlar söylemiş ama bende söyleyeyim, bankayı arayıp parayı iade isteyebilirsin.
    Ödemenin bankayla ne alakası var hocam
  • 03-05-2019, 17:12:46
    #18
    03/05/2019 tarihinde BİMER tarafından TİCARET BAKANLIĞI tarafına sevk edildi.

    E devletten şikayette bulundum bakalım ne olacak. Şikayetvar.com a konu açacaktım ama orda açılmış birsürü konu var ve hiçbirine yanıt dahi verilmemiş o yüzden açmak istemedim. Pazartesi ye kadar bekleyecem duruma göre bilgilendirme yaparım sizleri