• 25-04-2019, 21:12:36
    #10
    sasaleyte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parfüm, saat ve ayakkabı'da orijinal üründen çok replika var piyasada.
    Herkes e-ticarete girdi, güvenilir satıcı çok az.Geçen ayakkabı aldım adam tek bağcığı olmayan ayakkabıyı göndermiş.Müşteriyi salak yerine koyup bunu bile yapabiliyorlarsa, replika ürün satmaları çok daha masum geliyor bana.





    Şimdi bu bilgi yayılırsa, replikacılar farklı numara basmaya başlayacak, artık labaratuvar da inceletiriz sahte mi değil mi diye.
    Zaten yapılıyor , bu angut yapmamış diye düşünüyorum.


    Ve karekodun bittiği noktada Adidas neredeyse karekoda sıfır şekilde yazılır. Bu baya baya da ayrı yazılmış. Çok hatalı etiket.
  • 25-04-2019, 21:16:35
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    QR Kod hatalı. Hiçbir şekilde okutulamıyor.
  • 25-04-2019, 21:17:53
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cnazade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten yapılıyor , bu angut yapmamış diye düşünüyorum.


    Ve karekodun bittiği noktada Adidas neredeyse karekoda sıfır şekilde yazılır. Bu baya baya da ayrı yazılmış. Çok hatalı etiket.

    Sağdaki siyah orijinal ayakkabı aynı hemen hemen barkod



    WebWon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    QR Kod hatalı. Hiçbir şekilde okutulamıyor.
    Dediğiniz gibi bende denedim okumuyor
  • 25-04-2019, 21:19:29
    #13
    Özür diliyorum ama bu ayakkabıya para mı verdiniz?
  • 25-04-2019, 21:20:07
    #14
    Maybell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özür diliyorum ama bu ayakkabıya para mı verdiniz?
    Ben değil akrabam vermiş ben vermem😊
  • 25-04-2019, 21:22:17
    #15
    Muhtemelen sahte, arkadaşlarında dediği gibi orjinal Adidas ayakkabılarda sağ ve sol seri numaraları farklı olur.

    Kaliteli bir replikaya benziyor.
  • 25-04-2019, 21:30:19
    #16
    MAPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Sağdaki siyah orijinal ayakkabı aynı hemen hemen barkod




    Dediğiniz gibi bende denedim okumuyor
    Yazı tonuna ve karekoddan taşma kısmına dikkat edersen adidas yazısının anlayacaksın. Ha yenmeyecek bir şey değil yenir , ama çevremde bu gereksizlikleri yapanlardan tanıdıklarım olduğu için ben yemem .
  • 25-04-2019, 21:42:21
    #17
    Zaten ayakkabıya baktığınızda "ben replikayım" diye bağırıyor.
  • 25-04-2019, 21:43:29
    #18
    cnazade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazı tonuna ve karekoddan taşma kısmına dikkat edersen adidas yazısının anlayacaksın. Ha yenmeyecek bir şey değil yenir , ama çevremde bu gereksizlikleri yapanlardan tanıdıklarım olduğu için ben yemem .
    Hocam yazı fontu aynı duruyor,
    https://runcolors.pl/product_picture...s_bb9175_4.jpg