Parfüm, saat ve ayakkabı'da orijinal üründen çok replika var piyasada.
Herkes e-ticarete girdi, güvenilir satıcı çok az.Geçen ayakkabı aldım adam tek bağcığı olmayan ayakkabıyı göndermiş.Müşteriyi salak yerine koyup bunu bile yapabiliyorlarsa, replika ürün satmaları çok daha masum geliyor bana.
Şimdi bu bilgi yayılırsa, replikacılar farklı numara basmaya başlayacak, artık labaratuvar da inceletiriz sahte mi değil mi diye.
Zaten yapılıyor , bu angut yapmamış diye düşünüyorum.
Ve karekodun bittiği noktada Adidas neredeyse karekoda sıfır şekilde yazılır. Bu baya baya da ayrı yazılmış. Çok hatalı etiket.