• 12-04-2019, 17:44:47
    #1
    8 Şubat 2020 Edit : Konu Güncel
    SMM siteme Paytr pos aldıktan sonra normal fatura kessem yeterli mi? Yoksa e-Arşiv fatura gerekiyor mu?
    Şahıs şirketim mevcut.

    11 Mayıs Edit: 20 gün sonunda fatura kesmekten bıkıp, fatura ve vergi ile mi uğraşıcam birde diyip paneli kapattım. Farklı alanlara yöneleceğim.
  • 12-04-2019, 17:46:31
    #2
    E-fatura kullanıyorsanız e-fatura kullanan müşterilerinize e-fatura,kağıt fatura kullanan ve vergi mükellefi olmayan müşterilerinize e-arşiv fatura kesmeniz gerek.
  • 12-04-2019, 17:47:37
    #3
    recepasann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SMM siteme Paytr pos aldıktan sonra normal fatura kessem yeterli mi? Yoksa e-Arşiv fatura gerekiyor mu?
    Şahıs şirketim mevcut.
    Smm için nasıl fatura keserim diye başlık açanı da ilk defa gördüm. Helal olsun hocam.
  • 12-04-2019, 17:53:35
    #4
    CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Smm için nasıl fatura keserim diye başlık açanı da ilk defa gördüm. Helal olsun hocam.
    Teşekkürler hocam, işimizi doğru yapalım da ağzımız yoğurttan yanmasın sonra
  • 12-04-2019, 21:56:30
    #5
    Üyeliği durduruldu
    CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Smm için nasıl fatura keserim diye başlık açanı da ilk defa gördüm. Helal olsun hocam.
    Gerçekten tebrik ve takdir edilesi bir davranış. Vergi mükellefiyetinden kaçmak olmaz.
  • 19-04-2019, 00:04:41
    #6
    PayTR almış bulunmaktayım, ilk ödememi de aldım. Her gelen tutar için fatura keseceğim. Farklı bir konu var mı dikkat etmem gereken?
  • 11-05-2019, 05:07:07
    #7
    Edit geldi.
  • 08-02-2020, 15:50:16
    #8
    Konu güncel.