• 05-04-2019, 02:13:33
    #1
    yanlış anlaşılşma olmuş konu silinebilir
  • 05-04-2019, 02:28:25
    #2
    Ben olsam bu koşullarda taksit imkanı vermem müşterime. düşük fiyattan alım imkânı veriyorum, taksit yok derim. isteyen ekstrede taksitlendirsin.
  • 05-04-2019, 06:06:22
    #3
    Merhaba,

    İşleminizin sürekliliği var ise shopier ile görüşmenizi öneririm.
    Bana sağlamış oldukları komisyon oranı 1.155 TL yi 3 taksit ile 1212 TL yapıyor.
    Ayrıca işlem başına 0,50 krş ücreti bulunuyor.

    İyi günler.