• 02-04-2019, 12:56:02
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    advoly vardı bir zamanlar çok iyi para getiriyordu ama gitti oda...
  • 02-04-2019, 12:58:09
    #11
    Tabii olamaz söylediğiniz firmanın sayımları aşırı derecede kötü.

    Admatic bakabilirsiniz adsense'den sonraki iyi firma diyebilirim
  • 14-04-2020, 22:46:39
    #12
    iki tıka 0,03 dolar vermişler kaldırdım
  • 15-04-2020, 01:05:28
    #13
    Zamanında kullanan birisi olarak söylüyorum; pişmanlıktır. Verdiğiniz çabaya değmez.