• 20-03-2019, 21:39:07
    #1
    Selamlar,

    İnsanlara güvenmek ile ilgili bir kaç bir şey karaladım. Yaklaşık 450-500 kelime civarı bir şey ortaya çıktı.

    Vakti olanlar, merak edenler hobi amaçlı yazdığım blogumda okuyabilirler...

    Eleştirileriniz, düşünceleriniz, görüşleriniz oldukça önemli...

    bir gündüzüm bir geceyim hep
  • 20-03-2019, 21:41:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Babama bile güvenmem. Şüpheciliği ise öğreten hayat oldu.
  • 20-03-2019, 21:44:11
    #3
    çok çabuk güvenirim
  • 20-03-2019, 21:49:17
    #4
    Asla güvenmem ama bana güvenmek kolaydır.
  • 20-03-2019, 21:51:09
    #5
    Kolay güvenirim. Bir insanın yaptığı yanlış yüzünden diğer insanlara olan güvenimi kaybetmem. Birine verdiğim şans diğerine vereceğim şansı etkilemez.
  • 21-03-2019, 00:17:49
    #6
    Hiç kimseye güvenmem, güvenerekte iş yapmam.
  • 21-03-2019, 00:19:07
    #7
    Üyeliği durduruldu
    herkesin her dediğine şüphe ile yaklaşır oldum. önceden çabuk güvenen biriydim.
  • 21-03-2019, 00:23:45
    #8
    Özellikle ticari ahlakta öyle bir yoksunluk, yokluk var ki bundan sonra ticarette babama güvenmem.

    Özel hayatta ise mutsuz olma riskine girmemek için kimseye güvenmezseniz sürekli mutsuz olursunuz.
  • 21-03-2019, 00:28:28
    #9
    Hayatta edindiğim tecrübeler, yediğim kazıkların toplamıdır. Yaz bunu, güzel laf bu.


    https://www.youtube.com/watch?v=9Czoj6uhLiI